Sommarmöbler

Äntligen ;-) igår kom vi iväg för att köpa sommarmöbler, först åkte vi till Bra Sommarmöbler och dom hade jätte mycket fint, dom hade helt enkelt för mycket, vi bara gick runt och runt. Vår nya balkong är inte så stor (läs jätte liten) så alla underbara soffor och grupper får inte plats. Sen ville jag ha nåt man kunde krypa upp i fast ingen fällstol, för camping. Ja ni kan tänka hur det hela förflöt. Vi åkte istället till Ikea =) löv it!!!

Så tillslut blev det denna: 

 
VÄDERÖ Soffa
Den ser inte mycket ut för världen men med en klargrön dyna så är den riktigt mysig, och jag inbillar mig att man kan ligga i den med uppdragna ben =). Jag skulle sola idag??? efter jobbet så sent igår kväll var Daniel TVUNGEN att montera ihop den, för jag skulle juh sola när jag kom hem, istället var det molning? Det skulle juh vara SOL!!!

Nu behöver vi ett litet lågt bord/pall, nån som har förslag på var man kan hitta det, snygg gärna med ;-)

Ha en toppen helg! Vi ska äta tacos och kolla film, nice!!! 


Kommentarer
Postat av: Therese

Den såg jag också idag. Finfin! Village har ett litet brickbord som är jättefint! Dessutom till väldigt bra pris om de fortfarande har några kvar, typ 269:-

2009-04-05 @ 19:58:46
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0