Suck!

Kände mig piggare efter 6 lediga dagar, det kändes verkligen som vinden hade vänt lite granna i alla fall men nu sitter jag här helt utmattad i soffan. Tålamod sa min doktor till mig, detta kommer ta tid, men man vill så mycket så snabbt, kände mig som ett monster som förut bara morrade åt allt Daniel sa i affären, handla med mig när jag är trött/utmattad är inte kul. Super bitch tar över min hjärna, grr, visst är man på dåligt humör jämt, men jag känner skillnad på när det är "vanlig" grinighet och när man bara fräser för att man inte orkar. I alla fall så säger Daniel att jag själv uppfattar mig själv grinigare än han gör, tur är väl det!

Ja ha ska väl försöka sova tididgt så kanske det känns bättre imorn, lite i alla fall! 

PS  va och kollade städningen i den nya lägenheten idag, snart snart så får vi nycklarna, spännande värre DS


Kommentarer
Postat av: Babette

Daniel har nog rätt, att du själv upplever det som värre än det är ;)



Ta hand om dig gumman, unna dig lite god sömn och ät gott =)



KRAM

2009-04-14 @ 22:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0