Efter sol kommer regn ;-)

Efter en skitkul helg med lite vänner här hemma och utgång med bästa Sandra och Jenny, tack sköna brudar you made my evening =)... så känner jag mig rätt hängig, nyser och har ont i huvudet. Men det får det vara värt ;-). Så kul att ha lite kvalitetsliv några dagar.

Idag har jag suttit och soffan och stickat hela dagen och inte gjort något vettigt alls, vi ska strax iväg till mamma och äta middag!

Kan inte visa mina stickningar ifall tomten ska leverera några av dessa ;-) den som lever får se =)

Skön tisdag på er!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmm, undrar om vi har fått samma bacillusker då, jag har nyst säkert tio gånger idag + känt mig hängig och har lite ont i kroppen... Usch, får ta en brus och gå och lägga mig snart. Men håller med dig, en enkel förkylning kan lördagskvällen/natten vara värd ;-)

2009-12-09 @ 22:17:30
Postat av: Sandra

Ja, det var en grymt roligt kväll! Fick jobba bakis som en strumpa dagen efter, men det var det värt! ;-) Har inga bacilusk-känningar... däremot är jag trött som en gnu (jobbar min 11:e arbetsdag idag!) och det känns som att jag skulle behöva sova i en vecka ungefär för att ta igen förlorad sömn och få vila ut... puh Någon som vill byta? :-D

2009-12-10 @ 05:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0