...

jag är den sämsta julstjärne bagaren, mamma blev försenad och jag fick baka, baka, själv. Kostig konsitens på degen och "benen blev lite tunna och deformerade" men goda blev dom, nu vet jag i alla fall, jag ska INTE bli professionell julstjänebagare =)

Ska leta fram dom finaste till svärmor, så hon tror att jag är bra på baka haha. Tur vi inte lever kvar på husmorstiden, jag skulle vart bland dom sämsta. Jag håller fortfarande på att lära mig sticka, några husmors poäng. Yes ;-)

men dom blev goda, tryckte i massa fyllning =P

Kommentarer
Postat av: Betty

Haha, så bra, då kan du bocka av det i alla fall ;)



Ja, vi MÅSTE ses innan!

Jag är ledig måndag tisdag, kanske vi kan få til len träff då?!



=)



kram

2009-12-16 @ 20:06:08
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du leder husmors-ligan över mig i alla fall gumman! Jag fick be en kollega till mig hjälpa mig att sy i en knapp på min skjorta härom dagen, jag kan m.a.o. INTE sy, kan inte sticka, är inte gift och jag är inte sådär väldigt pysslig av mig... hm, jag älskar ju att laga mat, det är väl det närmaste jag kommer ;-)

2009-12-17 @ 05:37:40
Postat av: Amanda

haha...huvudsaken är väl att det smakar gott! ^^

Jag är kass på att baka själv. Det får mannen stå för i detta huset! :)

2009-12-17 @ 07:08:42
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0