God Jul till oss!

... idag fick jag och Daniel den bästa julklappen vi kunde ha fått, omprövningen på försäkringskassan gav mig RÄTT! Jag ska få pengar för min sjukskrivning, bort alla lånen, bort att leva på exixtensminimum, tack så j-vla mycket.

TACK älskling som orkat kämpa för min rätt, tjatat, klagat, skickat papper när jag inte orkat. För alla ska veta, att vissa som arbetar där kränker och beter sig riktigt illa. Men Daniel har haft envisheten och styrkan han har väll inte alltid haft tålamodet med dom heller, men för mig har det varit alldeles för personligt.

Men ÄNTLIGEN, tack tomten!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad härligt gumman! Grattis!!! Det är du sååå värd efter allt ditt kämpande! :-D

Så jäkla gött att den "lilla människan" kan få rätt någon gång!



"Go Hanna, go Hanna..." sjunger



Pöss!!!

2009-12-17 @ 18:32:45
Postat av: Babette

HURRA! =)

2009-12-18 @ 11:25:21
Postat av: Therese

Vad roligt! ag är så glad för din skull Hanna! God jul på er

2009-12-19 @ 10:56:50
URL: http://theremedmera.blogg.se/
Postat av: Elise

Åh vad bra! Vad glad jag blir för er skull :)

2009-12-19 @ 19:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0