Ikväll smäller det...

... vi ska på Torssons på MusikensHus i Majorna. Detta är min svärfars idoler och han har terroriserat Marie (svärmor) i alla dessa år så nu har hon lärt sig att "tycka om" musiken (hon säger att den är bra). Till detta hör att min kära man också tycker att dessa texter är bra(plågad under barndomen), så då och då sjunger han en bit för mig. I ett svagt ögonblick tänkte jag vara lite snäll så jag sa ja till att följa med. Ni vet han gör nåt för dig (ca 3 gånger), följer med på sånt som inte är så intressant för honom och så följer du med på sånt han gillar Torsson( 1 gång). 

http://www.youtube.com/watch?v=Se8oEWxTlPQ

Kolla in detta likson, är ni inte avundsjuka ;-)

Fast igår kväll när jag försökte påpekade mitt brinnande intresse för detta evenemang så säger mannen: håll i er: JAG följde juh med på MADONNA i sommras. VA? du kan inte jämför Madonna med Torsson??? Ja jag vet det blir familjerådgivning på måndag, hoppas dom har akuttid ;-)

Ha en skön helg och jag vet att NI är så avundsjuka. Jo förresten va min plan från början, massa, massa rödvin innan och under tiden, men jag är lite osäker idag då jag vaknade med utslag förra söndagen, efter en del rödvin under lördag kvällen. 

 

Kolla vilka snyggningar ;-)

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: J

Hrrm, ja smaken är ju som baken... jag pallade bara att se halva videoklippet, sen fick det räcka! Haha, men hoppas att ni hade en bra kväll allihopa.

2009-12-13 @ 14:08:52
Postat av: Babette

Hahahah!

Ring om ni behöver lite parterapi imorgon ;)



puss

2009-12-13 @ 20:33:30
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0