lite gladare idag

Sovit gott i natt och efter god sömn känns livet lite lättare. Ska försöka ta tag i lite grejer som blivit liggade några dar, mail som ska skickas, samtal som ringas. Hinner nog sticka lite med mellan varven =)

Ikväll är det Idol final hos sötaste Babette och fina barnen, heja heja, vet inte vem jag hejjar på men hoppas det blir bra show.

Imorgon ska jag gå på något spännande med mina pärpäron =), berättar mer imorn!




Igår var det ett år sedan jag och Daniel offeciellt flyttade ihop, lycky me, som tillslut fattade att han va mannen i mitt liv. Jag är kärare än kärast i min underbara man, tack älskling för att du älskar mig och orkar med mig varje dag, både dom glada och mindre glada dagarna. 

Ha en en underbar helg med massa lussebullar och glögg!  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Aha en liten överraskning på gång imorn, spännande, du måste berätta så snart du får tillfälle vad ni blev indragna i :-)

Vi ska göra som alla andra och gå på Jul på Liseberg imorn, sen väntar ett filmmaraton (Lucia Movie Night) på Bergakungen. Får se hur länge vi orkar hålla oss vakna, hihi.

Ha en underbar helg du med mycket kärlek och annat gott!

2009-12-11 @ 23:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0