status

Igår= pms en bra stund på förmiddagen, mycket va min mans fel, just då i alla fall ;-) Sedan tog jag mig kragen och vi satte oss i bilen och åkte ner till Kungsmässan för att inhandla lite julklappar, till mig =). Då jag fick pengar av mamma att handla själv, tack så mycket! Det blev kuliga sällskapsspel och en snygg bolero. En del annat krafs också. Sedan åkte vi vidare till mamma och hennes särbo i Onsala, där vi bastade (så skönt!) åt god mat och prövade ett av mina kuliga spel, skit skön kväll.

Idag = pynta granen, städa, handla, göra köttbullar, typ i alla fall. Mannen jobbar måndag till onsdag så vi gör så mycket vi hinner idag =). Sen skulle styvfar komma över på en fika. Upptäckte precis att mannen åkt iväg utan båda sina telefoner (vanliga och jobbmobilen), är det en pik tror ni? ;-) Jag tror att han är lite vimsig, eller jag vet...

Julemys till att där ute i jul Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0