Uppesittarkväll...

... imorgon kommer tomten, ja eller han kommer inte till oss, det kommer nämligen ingen tomte hem till Daniels föräldrar, detta har jag jag fått förklarat av min käre man, att han kommer INTE när den yngsta som firar jul är 22 år, dumt tycker jag, till MIG brukar tomten alltid komma. Hoppas han inte saknar mig allt för mycket hos moster i Mölnlycke... :TOMTEN!, jag är i Mölnlycket nästa år! 


Annars så är klapparna packade (inslagna) och under garanen, granen pyntad, lägenheten städad, tacosen på G och filmen hyrd, jag har äntligen (enligt Daniel) gått med på att se män som hatar kvinnor och idag ska vi se andra delen, jag har mått så dåligt så jag har inte orkat se tragiska filmer, vart för känslig, men nu mår jag bättre fast jag fortfarande är ganska känslig men inga ursäkter kvar så nu kan uppesittarkvällen börja!   

GOD JUL TILL ER ALLA!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, trist att du inte får träffa tomten i år men han kanske har varit förbi när du sov och lämnat av lite klappar? Vi får hoppas på det, du som har varit så snäll i år!

Gillade du första filmen då? Vissa scener där i är ju helt sjuka... tycker alla tre är spännande men ettan är nog bäst.

Hoppas att uppesittarkvällen blir mysig och att ni får en härlig julafton! Du kan väl slå en pling på juldagen så kollar vi läget, puss!

2009-12-23 @ 19:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0