Pms-måndag

Idag har varit upp och ner, ganska mycket ner, det kallas pms! Att hormoner kan göra en så, känslig, arg, irriterad, trött blir man på andra och sig själv! Självklart fattar man inte att det är pms förrän senare. Idag fattade jag det när jag hade kokat riset för kort så det va hårt, men vattnet hade avdunstat för snabbt, så skulle jag sätta mig och äta med min älskling och får det hårda riset i munnen. Då var jag så nära på att ta tallriken och bara dänga i väggen, på vår nya fina tapet (tur jag hann hejda mig själv). Det är när det flipper det där lilla extra jag kan förstå att jag är lite extra idag, jaha kan vara pms?!

För att prata om annat vi hade det toppen gött i Danmark i lördags, glömde kameran men tog lite bilder med mobilen, men jag vet inte hur man för över dom till datorn, ska väl installeras men nån skiva med, den ligger i förrådsrummet (extra rummet som inte gjorts iordning ännu). Tycker det är så skönt att komma bort så man kan prata om annat än, tog du disken, när ska du träna?, har du ringt?....

Älskar min älskling så mycket! Vi trivs så bra tillsammans =)! (ha ha tom idag när jag vill slänga min mat i väggen ;-))

 


Kommentarer
Postat av: Babette

Vet du vad gumman, jag blir oxå ett monster varje månad och jag tycker det har blivit ännu värre efter barnen.

Fast för ett tag sedan köpte jag dom där "Femal" som dom har gjort reklam för på tvn och jag tycker faktiskt att dom hjälper =)

Inte bara mot humöret utan även mot svullnad och fet hy, dom är super, dyra, men superbra! =)



puss

2009-06-15 @ 20:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0