Sommar och sol!

Uppdate: i fredags va jag ute och afterworkade, kom hem vid 05.00, så roligt hade jag. Hanna vill inte gå hem hanna va ute ;-), alla som känner mig väl vet att jag aldrig vill gå hem så så va det.

Lördag klockan 10.30 väcker Daniel mig (eller väkte och väkte han och styvfar la golv från klockan 09.00, dom va inte tysta), men i alla fall så gick jag upp och ringde min vän Jenny, sen drog hon och jag och Sebban till beachen ett par timmar (ja va nog fortfarande in my party mood ;-), men efter solandet så dog jag la mig i sängen väntade på pizza, men efter pizza och cola vid 18.00 tiden så blev jag pigg, så vi drog och spelade kubb men lite folk i Björlanda. Jag slog ner några stackare, va mycket bättre än Daniel, men det kan han inte erkänna =)

Idag söndag vaknade jag med jätte värk i hela kroppen, så det blir lungt och stilla hemma fast det är fint väder, ikväll blir det grill hos svärpäronen, gott! Jo förresten hallgolvet är skitsnyggt, det ska bara fogas lite i veckan mellan plattorna och fixas trösklar sen är det helt klart, toppen, toppen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Säg vad du tycker till någon idag, visst man kan bli besviken och det kan göra lite ont, men i jämförelse så mister du chanser som inte kommer igen.




Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, tusen tack för din fina kommentar inne hos mig! Det värmde! ♥

Ska kika runt lite här inne hos dig nu med.



Hoppas du får en fin dag!

Kram

2009-06-29 @ 11:14:34
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0