Vart tog helgen vägen?

Tycker helgerna går så fort...

Fredagkväll va vi på kinarestaurang med Jenny och Sebbe, jätte trevligt sällskap och god mat till ett bra pris! Sen åkte vi hem med en stor godispåse, mums!!!

I lördags va jag med Bettan och shoppade, så skönt att träffa henne på tumanhand, och strosa, prata, äta god lunch! Tack för trevligt sällskap! På kvällen hade Daniel bjudit över lite kompisar för att kolla på fotboll, som tur va följde några flickvänner med =)! Så lite vin slank ner och idag är jag lite trött, men men ;-).

Idag har vi varit och beställt kyl och frys och köket på Ikea! Känns bra men lite tomt i plånboken...

Måndag till onsdag ska Daniel åka på kurs och sova borta, jag har blivit en riktig toffel som helst vill ha han hemma, men får vara glad över att jag gärna har han hemma, hemskt hade det väl varit om det va tvärt om ;-)

Nästa vecka ska jag börja jobba 50% känns bra!!!

Hoppas ni haft en bra solig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0