Pyssla är kul

Jag gillar att pyssla men nu blir det inte så ofta som jag önskar, eftersom jag måste dra fram allting och plocka bort då vi har så lite utrymme. Men mamma och Mika har lovat oss ett skrivbord/pysselbord som vi kan ha i gästrummet =)!

Min kusin tar studenten i juni och min moster undrade om jag vill göra bords dekorationerna till hans mottagning/fest, det är kanske lite ont om tid med allt annat också men jag kan inte säga nej det är juh så kul.

Så här såg dukningen ut på mammas och mosters kalas i februari.

     

Daniel tyckte det va jätte roligt att vika alla 50 servetterna och knyta små rosa band på ;-), när jag pysslar blir det ofta vi =)
Jag är nybörjade och gör detta hellre än bra, men det är som sagt roligt.




Kommentarer
Postat av: Therese

Det var jättefint!

2009-05-04 @ 18:08:16
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0