En onsdag i oktober

Haft huvudvärk och migrän från och till med till, i två veckor, grr. Vaknade med det idag, tillslut hittade jag mina migrän tabletter = lycka. Framemot eftermiddagen kunde jag sätta mig och pyssla lite. Nu mår jag mycket bättre, lite kramar från älsklingsmannen, sushi och ett varmt bad. Hur beroende framkallande är inte sushi, jag tror dom droppar i sån där "måste ha sushi medel i sushin", för när man äter sushi vill man ha det dagen efter igen och igen och igen. Ska mata mannen med sushi på natten så kanske han vaknar en dag och bara så SÅÅ sugen. Han gillar inte fisk (inte jätte sant) eller räkor.

Här har ni vår urtjusiga ljusstake vi fick från svärpäronen i bröllopspresent! Det är så mysigt att ha den tänd brevid tv:n och se ljusen i ögonvrån, riktigt mysfaktor i höstmörkret.


Kommentarer
Postat av: J

Mmm, ja sushi är supergott! Det är sånt som man bara kan bli sugen på helt plötsligt, fast jag äter det inte jätteofta utan "sparar mig" så det känns ännu lyxigare och godare när jag väl får tillfälle :-)

Har velat ha en kandelaber länge, er megaljusstake är verkligen fin och passar bra in där.

Kul att läsa ditt bloggande, vi ses på lördag! Krrram

2009-10-21 @ 22:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0