Fru Brattberg

Ja det stämmer, vi har gift oss!

Den 8/9-09 vigdes vi i Kungälvs Gamla Rådhus, det var jag och blivande mannen och våra föräldrar. Sedan åt vi alla tillsammans middag, vi skulle ha picknick men vädret ville inte riktigt vara stadigt så den fick bli inne i sviten vi hade hyrt på hotell Fars Hatt. Men det va lika mysigt ändå och gott! Sedan var det kaffe och efterrätt i restaurangen. När våra gäster gick hem vid 20.00 tiden så slängde vi oss i jacuzzin och åt av fruktfatet och chokladen som stod på vårt rum och drack bubbel. Dagen var precis lika underbar som jag hade hoppats, jag eller vi är så lyckliga!

Jag är nu lycklig fru Brattberg och igår kom vi hem från vår "bröllopsresa" från Tunisien. Vi har solat och badat och bara njutit. Hälsan verkar ha blivit bättre med så jag är mycket piggare och gladare, håller tummarna att det håller i sig.

Vi har inte fått de riktiga bilderna från vigsel men här kommer några från vår kamera. Lägger ut fler vid ett senare tillfälle.

   

   

   





Kommentarer
Postat av: Therese

Det ser alldeles underbart ut. Och så fina ni var! Jättegrattis ännu en gång!

2009-09-18 @ 12:47:50
URL: http://theresemedmera.blogg.se/
Postat av: Jenny

Håller med Therese, ser himla mysigt ut alltihop! Åh vad härligt med sol och sandstrand och slappa dagar =) Du är himla snygg i den där svartvita klänningen alltså. Ser fram emot att se flera bröllopsbilder, så sött såå!

2009-09-21 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0