dålig uppdatering...

...jag har varit dålig på att blogga, I know...

I söndags kväll kände jag att allt inte var riktigt som det skulle, jag var så fruktansvärt orkeslös och trött =(. Det fortsatte igår, orkade ingenting och jag sov och vilade, antagligen nån dipp som har med min sjukdom att göra. Denna gången försökte jag att inte trotsa det och la ner alla måsten och bara vilade, så idag känns det redan mycket bättre =)

Ska försöka komma ut på en liten prommis och sen ska jag kolla om det kommit in lite roliga arbeteten man kan söka, annars så är det tvättstugan som gäller ikväll. 

Hoppas ni har det bra trotts all snö, visst längtar man efter våren och små söta små ballerinas på fötterna =)

Kram... 

Kommentarer
Postat av: Jenny-Penny

Klokt av dig gumman att vila bort tröttheten!

Vi har också haft tvättstugan ikväll och jag har brottats med en envis huvudvärk sen 14-tiden :-( Jag som typ aldrig får ont i huvudet...

Våren är väldigt efterlängtad av mig också! Kram kram

2010-02-23 @ 20:16:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0