kanske...

...blev ingen teckenspråkskurs för mig ikväll =(, men jag ska ta igen det nästa vecka så jag deppar inte så mycket över det =). Tror att jag har fått svettkörtelinflammation, har haft det innan och har nu en ond knöl i armhålan, kan det vara så att det är därför jag är trött, yr, orkeslös, tappat all energi och vilja? Kanske är det så "enkelt", ska till doktorn imorn bitti, så då får jag kanske mer svar.

Något helt annat, vi handlade kycklingkassler på Willys igår, tänkte att det kunde vara gott att testa, det ser ut som en bit vanlig kassler i nät. Min man kom precis in i vardagsrummet med biten i handen och undrade om det var små bitar av kyckling som var förpackade tillsammans och blev till en stor bit, för det finns väl inte en sån stor bit kött att ta av kycklingen, hel liksom?!? Öh, jag vill inte veta blev mitt svar, men ni kanske vet så han kan sova i natt utan att grubbla ;-)

  

Kommentarer
Postat av: Amanda

Trist med inflammation. Det lät inte alls skönt. :/



jag tror faktiskt också att Ludwig kommer tycka bättre om snön när han blir äldre. Någon utomlandsflytt blir det inte tal om på många, många år...om ens nånsin. :) Mamma vill ju ha sin plutt i närheten! haha

2010-02-27 @ 11:16:31
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0