llilllördag...

... ja idag är ingen vanlig dag för det är Sandras namnsdag, med en enkel tulipan på bemärkelsedan...




bilden kommer från www.vivafullapånattclubochdetblevinganormalabildertagna.com 

Igår tog jag och Jennt oss ett dopp i Frölunda badhus, jag har inga muskler kvar och det märktes (nej jag har knappt haft innan men nu är dom helt gone) men det va skönt att komma igång. Ikväll tänkte jag få med mig min man på en promenad, får väl bli innan OS-sändningarna =)

Annars så har jag "roat" mig med att skrubba rent i kök och badrum

Snart kommer mannen hem men Sushi till sin fru som har haft århundrasdets värsta mensvärk, trodde jag skulle föda barn eller liknande i natt. 

Se hela bilden 







bild lånad från weblogs.fox40.com7


Kommentarer
Postat av: Sandy

Hahahahahaaa!!! Snygg bild! Känner att den visar mig från min bästa sida =) Man tackar för gratulationen! Hade helt glömt av att det var min namnsdag tills mor & far kom in på mitt jobb och informerade mig om detta! Fick inga tulipaner, men dock en hemgjord espresso av en jobbarkompis ;-)



Men vi ses imorn gumman, ska bli så mysigt så! Hoppas sushin smakade gott och att mensvärken inte är så farlig. ;-)

Puss & kram!

2010-02-18 @ 08:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0