På väg till doktorn...

...blir ett snabbt inlägg, ska iväg till Mölndals sjukhus, doktorn ska stick i en körtel i armhålan, antagligen inget fara med min körtel men det är bättre att kolla upp. Tydligen gör alla inflammationer (som har med sjukdomen att göra) att körtlar svullnar upp...

Men min undebara man ska följa med, har blivit lite mer harig att åka till sjukhuset själv. Efter att vart så utlämnad till sjukvåden under stora delar av förra året gillar jag inte att vara där själv. Sticken skrämmer mig inte, det är känlsan efteråt att man känner sig så ensam. Men som sagt så ska älsklingen möta upp mig där =)

Jag har lärt mig att man inte behöver vara superwoman, att erkänna vissa "svagheter" gör en snarare starkare som person.

Hörs senare... 

KRAM!

 

Kommentarer
Postat av: J

Hoppas att allting gick bra på sjukhuset! Du är en grym woman med superkrafter ;-)

2010-01-19 @ 10:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0