slappar torsdag...

... vaknade 10.40, har sovit som en stock hela natten =). Behöver bara ta det lungt idag efter fyra ganska intensiva dagar. Men det känns skönt att kroppen pallar några dar i rad med to does, och att det inte blir värre än att jag behöver sova och vila lite en dag eller två. Snart är jag en 24/7 workaholic ;-), nej skämt åsido, jag ska INTE arbeta heltid (när jag väl hittar ett jobb), mellan 50-75% är mitt önskemål.

Stickningarna i armhålan gick bra =), jag behövde inte ens bedövning (skryter lite om mig själv) och läkarn undrade om allting verkligen var bra för jag rörde inte en min. Man har väl blivit van sa jag till henne. 

Igår kväll var jag och mamma hemma hos min vän Johanna på Aloe Vera party. När jag blir med jobb igen ska jag börja använda mer av deras produkter, tror på juh naturligare desto bättre, för kroppen, naturen, de som framställer det. Beställde en kräm som är 96% Aloe Vera och jag ska berätta mer om den när jag prövat =). Även skönt att få inspiration av nya människor så här en vardagkväll mitt i tråkiga januari.


 
Johanna & Jag

Idag ska det bli en lugn dag med lite hemma pyssel, har fått lite tyger mamma hade köpt från Ikea skitsnygga. Kanske ska jag sy en löpare till vårt vardagsrumsbord =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0