Thank god its friday...

...sovit hos mamma i natt, blir så deppig av att vara hemma hela tiden, hela dagarna. Det är inte alltid lätt att sparka sig i baken och ta sig ut, tråkigt är det själv också. Men med små steg så erövrar jag mitt liv varje dag, eller två dagar fram och en bakåt ibland.

Vi har varit i centrum (Mölnlycke) och ätit lunch, roligare att göra sånt när man är två =)

Ikväll ska vi till svärpäronen och äta räkor. Jag håller alla tummar jag har att det ska gå bra. Två gånger under hösten har jag fått utsalg av räkor och kräftor, men nu hoppas jag det dumma har gett med sig. För I lööv räkor...

Skön fredag kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller tummarna för dig också stumpan, I löööv räkor too! ;-) Ha en grym helg nu! Pöss!

2010-01-16 @ 08:15:13
URL: http://sybaritens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0