Dagens planer...

Måste, måste sätta mig och plugga några timmar i alla fall, ska göra det, ska bara...

* kolla igenom alla bloggar jag kan komma på

* äta sen frukost

* ev plocka upp lite här hemma

* ev leka lite med Skatten, ifall han orkar, han är trött nu när han jamat hela morgonen för att få upp mig. Men idag "löste" jag problemet en stund i alla fall, öronproppar ;-)

* vid den här tiden så har jag kommit på massa saker jag ska kolla upp på nätet

* nu börjar klockan antagligen närma sig 14 tiden. Klockan 17.00 ska Daniel plocka upp mig och vi ska hämta betonggrejerna vi gjorde på kursen i lördags.

* Innan klockan 17.00 ska jag duscha också, så får snabbplugga lite innan...

Japp, så blir det =)...




*Bilden lånad från Google*




Kommentarer
Postat av: J

Haha, känner igen det där... man har alltid något väääldigt viktigt att göra när böckerna kallar. Saknar inte alls att plugga! Eller jo, ibland :-)

2010-11-16 @ 22:30:52
Postat av: Sandy

Jag saknar INTE att plugga! Förstår dig precis gumman, det finns ju sååå mycket annat man vill/kan/måste göra istället... ;-)

2010-11-18 @ 18:15:45
URL: http://sandralilla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0