Ibland...

... blir man påmind vad man faktiskt "missar" där ute när man är sjuk hela tiden och inte kan arbeta.

Jag var nere i Halmstad igår och var på studiebesök på en särskola där nere. Vi träffade en idrottslärare (då jag läser - anpasad fysik aktivitet) och några elever som var på fritids. Jag ville stanna där, hoppa in och jobba direkt. Jag tycker så mycket om att arbeta med männikor och speciellt dem som har någon funktionsnedsättning. Jag vill ut dit och få vara med, jag vill jag ska, snart...

 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej gumman! Blev påmind härom dagen av Sandra att du hade börjat blogga igen, vad kul, det hade jag helt missat... Bra att du påminner mig att vara nöjd över att faktiskt ha ett jobb att gå till, orka genomföra det på en okej nivå och få en hel del goa stunder på köpet :-)



Din tid kommer, du har hela livet på dig att arbeta, för tillfället gör du ett bra jobb genom att ta hand om dig själv och Skatten om dagarna =) Puss!

2010-11-10 @ 22:41:09
Postat av: Amanda

Båda paren kommer från din sko. ;) Skynda fynda dom fina med vitt foder för dom verkade populära. :)

2010-11-12 @ 16:16:41
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0