Pysselmys!

Igår hade jag och tre av mina fina vänner pyssel hemma hos mig! Det va så mysigt, det får vi göra om snart igen!



Nu ska jag strax till sjukhuset och få veta vad som döljer sig bakom mina svullna körtlar (med allra största sannolikhet inget farligt), antagligen inflammationer, men har dom inte fått svar på biopsierna så ska dom ta ut en liten körtel, så man vet aldrig, kanske tar doktorn fram stora kniven ;-), nej jag är inte direkt orolig, tycker bara inte det ska bli så skoj! Men min fina man följer med =), tack älskling för att du är ett sånt stort stöd!


Kommentarer
Postat av: Jenny-Penny

Tack för igår, var riktigt mysigt och jag blev allt lite stolt över det jag lyckades producera till slut :-)



Har tänkt på dig idag, hoppas att allt har gått bra hos doktorn. Många kramar till en modig tjej!

2010-11-29 @ 19:53:38
Postat av: Sandy

Tack själv gumman, det var riktigt mysigt! :-) Och jag blev riktigt nöjd med mina kreationer faktiskt, blev sugen på att göra fler. ;-)



Hoppas allt gick bra hos farbror doktorn... äh, jag ringer dig nu!

Kram!

2010-11-30 @ 18:58:11
Postat av: Sandy

Tack själv gumman, det var mysigt! Jag blev riktigt nöjd med mina kreationer, är sugen på att göra fler faktiskt! :-)



Hoppas allt gick bra hos farbror doktorn? Äsch, jag ringer dig nu vettja så får jag ju svar på en gång. ;-)

Kram!

2010-11-30 @ 19:00:00
Postat av: Anonym

Haha nu blev det nåt fel tror jag! ;-)

2010-11-30 @ 19:00:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0