Varför vetenskap?

Idag var jag duktig och åkte till biblioteket och pluggade, får annars inte gjort något, svårt att ta sig kragen och plugga hemma. Man kan juh göra så mycket annat istället =)

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om att plugga på universitetet, upplevde redan när jag pluggade i Australien att det är en sån konstig struktur och så "långt" ifrån verkligheten, det finns liksom inga broar utan det man läser är liksom på vetenskapsnivå, inget fel med det, men det är inte mig. Det jag läser och lär in är just: Varför vetenskap? Kanske inte riktigt vad jag förväntade mig när jag skulle läsa anpassad fysik aktivitet för barn och ungdommar med funktionshinder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0