Idag är ingen vanlig dag...

för idag är det min födelsedag!

Har faktisk ingen ångest över att fylla 30 år. Jag är nöjd med vart jag befinner mig i livet. Jag har pluggat, rest, levt livet som varje dag var den sista ;-), gift mig med min fantastiske man!

Det bästa är ändå att jag funnit mig själv de senaste åren, jag vet vem jag är, vad jag vill och hur jag vill bli behandlad!

Minuset i mitt liv är min hälsa, men det har ingenting med ålder att göra...

Nu ska vi strax ta och packa in oss och katten i bilen. Lämna katten hos familjen han va hos innan vi adopterade honom. Sen bär det av till Knäred/Laholm där vi hyrt ett stort hus med pool och bastu och dit vi bjudit mina närmsta vänner med respektive. Så ikväll bli det bastu och mys med älsklingen och sen imorn kommer gänget!

Bästa tänkbara sätt att fira tycker jag!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Du ser inte en dag äldre ut än 20 gumman! :-P Ser verkligen fram emot imorgon, ska bli superskoj att hänga alla tillsammans! Ses imorn! Pöss!!!

2011-02-03 @ 17:56:32
URL: http://[email protected]
Postat av: Jen

Ooh, längtar efter ett dopp i poolen nu =)

Härligt att du är så nöjd med vart du är i livet! Det viktigaste är ju inte hur du har det, utan hur du tar det :-) Puss puss

2011-02-03 @ 21:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0