Saker...

man kommer på typ 100 år efter alla andra...

Jag lyssnade på radio för ett tag sen så pratade dom om sånt man snöat in sig på jätte länge efter alla andra, det va nån som nu hade upptäckt Arn filmerna, YouTube, ja det va massa.

Jag har upptäckt nagellacket och speciellt fransk-manikyr. Vann ett sett man gör dom själv, bara lackerna alltså i julklapps-spelet på julafton. Och naglarna känns så fräscha och fina =).

En annan grej jag är helt lyrisk över är att man kan köpa ett sett och färga ögonbrynen. Jag har ganska mörka i mig själv men vill liksom ha dom mer markerade men jag kan inte fylla i dom med ögonbrynspenna, det blir bara fult. Så hörde jag två av mina friends prata om att dom färgar dom med ett litet kitt från H&M. Varför har jag inte tänkt på det innan? Vart har jag levt? Ja nu är jag sjukt nöjd även om det säkert är bara jag som ser skillnad...

Underbara sol tittar fram idag! Och jag ska på Bas info 1 på arbetsförmedlingen.

Sökta jobb tom idag 4st, jobb jag vill ha 1 st.

Fredagskram!


Kommentarer
Postat av: Maria

Jag fullkomligt älskar era små virkade figurer!! Har du gjort de här på bilden?

Försökte muta Babette att få köpa en, men hon ville inte sälja sina mot pengar. Kan du tänka dig att göra det?

Kram!

2011-02-19 @ 13:36:08
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0