Shopping...

Idag har jag ägnat mig åt shopping igen, fick presentkort på solglasögon med styrka så det beställdes idag =)...
Får ta kort på dom när jag fått dom, om ca 10 dagar!

Skulle vilja ha ett par nya glasögonbågar också men det är så svårt med modellen. Jag har ganska litet ansikte och höga kindben (som större modeller tar i) så det är svårt att hitta sånna som är snygga på mig. Och sen måste jag ha sånna plastgrejer som sitter på näsan, har prövat sånna som är "ingutna" i plasten, inte min grej...



Bakom mina solglasögon...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig sommarbild med fin sommartjej! Nya solglasögon låter nice.

Kom på att jag ville efterlysa en bild/länk på nya nallen som inspiration/dräggelobjekt ;-) Jag har starka funderingar att påbörja aktiv skrotningshjälp av min = prata prata prata så att batteriet till slut självdör och jag kan köpa en ny mobil och skaffa en massa appar. Jag vill också ha appar, alla andra har appar!

Natti natti :-*

2011-02-15 @ 22:17:49
Postat av: Sandy

Vilken sommartjej, wow! ;-) Underbart kort som får mig att längta ännu mer efter sommaren. Värme, sol, ljus! Villha.nu!!!

2011-02-17 @ 19:38:30
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0