Ingenting spännande...

Jag håller sakta på att bli bättre, men bli så trött så snabbt =(, huvudet vill mer än kroppen just nu, men några dagar till och jag är på topp! Yiihaa, kanske lite önskedröm men back to ordinary i alla fall =).

Eftersom jag varit dålig så himla länge och maken haft massa annat för sig förutom passa upp mig ;-), så har lägenheten fått se ut som den gör. Men nu fick den sig en snabbdamming och sugning så det är trevligt att vistas här igen!

Våran tvättmaskin funkar nu med, så SKÖNT!

Ska åka och shoppa lite imorn, ska köpa present till en 15-åring och är sugen på en ny klänning, vi får se om jag hittar något kul. Ska nämligen på 50-års kalas på kvällen!

Ha en skön helg!

http://files.hm.com/media/products/A01/DXLA01_82956_76001_87_3711.jpg

Funderar på denna från H&M

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättesöt klänning gumman, tveka inte - bara köp! =)

Ha det så skoj på kalaset ikväll, själv ska jag mingla runt med kändisar på P3 Guld, haha. Pöss!

2011-01-22 @ 15:15:49
Postat av: Sandy

Den var riktigt söt, tycker du ska ta den gumman! Åh Jenny vilket fusk! Du ska på P3 Guld och jag ska ligga här hemma och... hosta. Ibland är livet inte rättvist ;-(

Puss på er!

2011-01-22 @ 16:11:12
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Oj den var riktigt snygg!!

2011-01-24 @ 12:39:38
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0