Välkommen

... Jenny till den "rätta" sidan av stan, Hisingen Island!

Vem trodde att mina två närmsta vänner och min favvo kusin och jag skulle hamna på Hisingen. Jag hade tills jag träfade Daniel aldrig typ vart på Hisingen förutom Backaplan. På Backaplan och B&W som Coop Forum hette för ca 20 år sedan, så handla min mamma typ alla mina kläder, så snygg jag måste vart ;-) Ja det va en lite avstickare.

Men VÄLKOMMEN finaste Jenny, tror du kommer trivs jätte bra i din fina, stora tvåa, det är nu livet börjar åter!



Satus här hemma, ska plugga hela dan men är lite rosslig, hostig, snorig men det borde gå ändå (måste gå).

Ikväll är det förfest och tjejhäng, ska bli mysigt även om jag avstår det stora "partyt" =)

Kommentarer
Postat av: Sandy

Ja nu är vi alla här samlade! Vem hade kunnat tro det? Tror det kommer bli awsome! ;-)



Ses ikväll hos Lisa fisa, ska bli mysigt med lite tjejhäng =)

Kramen!

2011-01-07 @ 12:39:41
Postat av: Jenny

Precis, vem hade trott det, Hisingen är ju det nya Säteriet =)

Tack Hanna, ja jag tror också att detta kommer bli jättebra! Men undrar om vi har samma baciller, min snuva verkar aldrig vilja ge med sig... Förresten, jag var nog också en B&W-flicka, eller kanske ännu mer Ellos, hihi.

Ses, puss!

2011-01-07 @ 14:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0