Endast tomten...

är vaken, fast det ska vara Hanna.

Till och med Skatten har gått och lagt sig efter tonfisk frukost (kl 05.00 tiden) och sedan jamat tills han får komma in tlli sovrummet och titta i fönstret där (vi har bara 3 andra fönster) och sedan morgon gos då mamma ska killa bakom öronen och så trampar han runt på mig, idag la han sig tom i armhålan på mig och låg kvar, mys!

Då jag ändå vart vaken sen innan Skatten idag så gjorde det faktiskt ingenting!
Jag vaknade klockan vid +4.40 och har inte ens varit nära att sova en blund, vaknade av att jag va helt kallsvettig och överpigg. Så går det när man inhalerar för mycket kontsiga mediciner, men man måste juh kunna andas, så jag gillar att jag kommer somna djupt nån gång på söndag och sen inte komma upp ur sängen på ett tag, men det tar på då...

Jag hade tänkt att baka till imorgon då vi ska ha hem lite goa vänner, kanske jag kan baka tyst så inte mannen vaknar, klockan är trotts allt bara 06.55.

Glad påsk!



Säteriskogen, Mölnlycke våren -2010

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch då, jobbigt att inte kunna sova! För mig var det tvärtom, jag slocknade igår kväll och fick verkligen tvinga mig upp ur sängen 10 timmar senare...

Ska bli kul att ses snart! Många kramar

2011-04-22 @ 13:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0