Besviken...

Plugga, plugga, plugga...

Mitt nya mantra (eller vad det kallas), kanske det blir verklighet när jag upprepat det tillräckligt många gånger. Skickad in vårt projektarbete i söndags, som jag och en klasskompis skrivit och nu är det bara mitt egna arbete som ska skrivas, sen ska det bara opponeras och redovisas, båda arbetena nästa vecka. Sen är kursen klar! Så skönt!

Kom inte iväg till arbetsförmedlingen igår, eller idag, va hos doktorn idag och blve sjukskriven igen, suck! Alltid är det någonting med hälsan. Ont i halsen och öronen, kanske inte låter så farligt men på mig gör det mig helt utmattad och ont i hela kroppen.

Undrar om jag kommer kunna jobba detta året heller?! Jag vill verkligen men samtidgt är det så tufft att alltid hoppas och så blir man dålig, igen och igen. Besviken är vad man blir...

Plugga va det ja, jag fattar inte ens vad jag ska skriva om men får skriva ihop något kul ;-)



Jag längtar efter sol och värme, bild från Danmark sommaren -10

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tänkte faktiskt också på vår Danmarksvecka härom dan, det var fint och gött och slappt och varmt!

Försök att inte bli för besviken, din kropp verkar leva sitt eget liv. Älskar dig, kram kram!

2011-01-05 @ 21:29:48
Postat av: Betty

Längtar oxå efter lite värme!

Du får ta en dag i taget gumman! Du är så otroligt stark och positiv ändå trots allt, jag beundrar och inspireras av dig!!!

Shit vad det snöar ute nu då!

Vi måste ses snaaart, hade vart mysigt att ses på stan, utan man och barn ;) fika, tjöta och bara ha det myyyysigt =)



KRAM

2011-01-06 @ 10:59:17
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: Sandy

Stumpan you can do it! Du är ju grym det vet du!!! Längtar också till solen och värmen, men framförallt LJUSET! Är så fruktansvärt mörkt nu hela tiden... men no likey :-( Tur man har vänner som du som kan ljusa upp tillvaron lite! ;-) Pöss!

2011-01-06 @ 17:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0