Going!

Fått nytt penicillin så nu håller jag tummarna att jag snart ska bli bättre, segt detta här!

Våran adoptiv katt Skatten är inte den gossigaste herrar och verkligen ingen knä-katt. Han är som gosigast precis efter han vaknat, då ska han (ibland) trampa på oss och bli kliad bakom öronen, då spinner han jätte högt. Idag när vi sovit middag, jag och Skattis så satte jag mig i soffan. Han kom piringande och hoppade upp i mitt knä (ovanligt) och skulle ha gos, efter att jag kliat han så jag nästan fått kramp och var täckt av katthår så lägger han sig i knäet och sover en stund! Det händer liksom inte. 

Då klappar hjärtat och man är så lycklig, att vår kille bara blir mer och mer trygg hemma hos oss och med oss! Då är alla gånger han varit (j-vligt) jobbigt som bortblåsta!

Vår älskade katt!




Kommentarer
Postat av: Betty

Hoppas medicinen verkar lite bättre denna gång och att du får känna dig lite kryare!

Han är för söt lille Skatten!!!

2011-01-25 @ 19:13:44
URL: http://frubettys.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0