Soffläge

Efter att ha haft min avslutande träff i Halmstad, med kursen jag läst halvtid, tisdag till onsdag så är jag helt slut. Jag har pga av min sjukdom redan innan "problem" med orken, sen att drabbas av förskylning och hosta har inte gjort mig piggare. Men nu är kursen slut, kanske kommer någon kompletering på slutet men det är allt. Skönt i alla fall!

Jag träffade en ny härlig vän på kursen, det är kul! Inte så ofta man träffar nya vänner som vuxen och att det bara "stämmer" så bra! Vi ska se till att hålla kontakten, Johanna och jag! Det va det bästa med kursen! 

Idag har jag vilat och sovit, kvällen ska jag tillbringa i soffan. Vila upp mig så jag slipper denna dumma hostan snart!

Sen hoppas jag på nya spännande tider framöver, kanske kan börja jobba lite så smått, man kan alltid hoppas...



Längtar efter att få resa bort någonstans!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grattis till avklarad kurs och ny vän! :-)

2011-01-15 @ 11:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0