Pirrigt!

I två dar har jag kännt mig som zombiewoman, inte så spännande. Men tack vara en liten insomningstablett så somnade jag äntligen gott igår kväll och sov till morgonen =), känner mig mycket bättre nu.

Imorgon är det dagen för vår bröllopsfest, det börjar kännas lite pirrigt nu. Ska bli kul att få fira med alla nära och kära fast samtidigt känns det overkligt. Ni vet som när man väntade på tomten när man va liten, han skulle nog aldrig komma för dagarna bara segade sig. Och plötsligt var det julafton och då kände man typ ingenting för det kändes overkligt, tomten skulle komma sen. Ja ni kanske fattar känslan;-)

Ha en underbar helg!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart fint foto!

2009-09-28 @ 22:19:07
Postat av: Sandra

Vilket vackert foto! :-D

2009-09-29 @ 22:15:29
URL: http://klanen.info/hemmet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0