Arigurumi

Jag och min goa vän Babette går på en kurs på Medborgarskolan i Arigurumi.



Tanken är att vi ska lära oss att virka sånna här små figuger, vem kunde ana att det va så SVÅRT, man ska kunna räkna och läsa omöjliga beskrivningar som inte stämmer efter dom blitt översatta, puh! Men igår virkade jag en halv gris och då var det andra kurstillfället, så en halv gris på 4,5 timmar. Men vi ger oss inte, nu har vi börjat få kläm på detta så snart blir det massproduktion ;-)

Kul är det i alla fall, det lyser upp mitt i hösten att göra något bara för att det är kul!


Kommentarer
Postat av: Sandy

Åh guuud va söta!!! Jag beställer härmed minst en på en gång! (Gärna en som den i det nedersta högra hörnet, jag och randigt vettu hihi) ;-) Älskar att du är så pysslig gumman!!! =)

Pöss!

2010-10-13 @ 20:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0