Jag är på gång...

... vi är laddade vi är tända... *nynnar*

Jag har varit så pigg och glad i flera dagar nu och det håller i sig! Jag försöker njuta eller jag NJUTER, men samtidigt garderar en liten liten röst i mitt huvud, du kan må lite sämre imorn. Bli inte helt förstörd om det är så...

Men jag är på gång, jag har varit på arbetsförmedlingen idag igen, vad gör hon där undrar ni? Ja det undrar jag med? ;-) Allt ska ju vara lite extra komplicerat där, jag tror att det är för att dom arbetslösa=då inräknat mig, ska ha någonting att göra. Springa fram och tillbaka med papper. Vill dom att jag ska springa då springer jag =)

Efter mitt besök på AMS var jag på Lundbybadet och simmade! Japp jag har rört på fläsket och än så länge mår jag bra. Det va ett mycket trevligt besök jag pratade tom med några trevliga barn i bastun som kollade noga att jag satt på min handduk, för det måste man göra ;-) Lillebrorsan han va 2,5 år enligt systern, han är 2,5år tills han fyller 3år i Mars...



Det har flyttat in en ny blomma i vårt sovrum, en "garderobsblomma", hoppas vi inte har ihjäl denna blomma också!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch jag gillar verkligen inte att ränna runt till AF :( Det är som du säger, alltid något som fattas, som måste kompletteras. Ibland (ganska ofta) känns det dessutom som att de hackar på en mer än hjälper till.



Åh vad gulligt om du vill virka nån liten grej till mig :) Du kan få välja själv om du har nån favvofigur? :)



Kram!

2011-02-21 @ 17:56:34
URL: http://www.tindraelliotsmamma.blogspot.com
Postat av: Sandypants

Ååh jag blir glad och pigg bara jag läser ditt inlägg gumman! :-D Vad härligt att du känner att du har energi och att du är glad, det är du verkligen värd stumpan!



Vilket jättefint träd ni har fått i sovrummet också! Vad kommer det ifrån? Sandra likes! ;-)

2011-02-21 @ 19:07:34
URL: http://[email protected]
Postat av: JJ

Duktig Hanna som gör som AMS säger och sen tar en simtur! Vi var och badade med barnen i fredags, de var överlyckliga för den utflykten. Dagens personliga höjdpunkt var när jag åkte den roliga vattenrutchbanan, skrattade och iiiade högt =) Men det vände snabbt när en kollega påpekade att det stod "max 10 år" på en skylt jag hade missat...

Krukväxter är nice, mera krukväxter åt folket! Gärna sånna som är lättskötta också ;-)

Håller tummarna för fortsatt flow nu, kram!

2011-02-21 @ 21:47:28
Postat av: Elise

Vilket härligt inlägg :)

2011-02-23 @ 22:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0