Fin kultur...

... eller nåt!

Igår var vi äntligen på Stadsteatern och så Profeten i Västra Götaland. Tyvärr är Peter Apelgren sjuk med han lång filefjonken va också bra, jag håller med Sandy första halvan va bäst!



Skönt att få skratta lite, jag skrattar åt ansiktuttryck och kroppshållningar och det är denna mannen bra på!

Nu ska jag till stan och shoppa skydd till min mobbe och ev ett par likada skor (annan färg) som Sandra hade på sig igår, men dom va så snygga och det verkade som det va ok. Kan vara lite känsligt det där men min Sandy hade nog högt och tydligt sagt nej jag vill inte att du köper dom ;-)



bild lånad från dinsko.se

Sen tar jag en tur till mamsen i Mölnlycke... <3

Kommentarer
Postat av: Sandy

Klart du får köpa dem skorna sweetie! Jag är inte den som är den ;-) Ja, första delen av "showen" var grym igår! Andra halvan var la sisådär... kul att komma ut på lite kultur tycker jag, bra iniativ där stumpan! Ha så mysigt ute hos mamsen nu, pöss!

2011-05-12 @ 11:42:04
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0