Inte lång vecka alls =)

From tisdag eftermiddag kommer jag vara ledig fram till nästa tisdag! Det kommer bli så härligt, torsdag till söndag kommer jag och älsklingen åka till Glasgow, kolla in Skottland, strosa runt lite, Daniel ska drick öl och wisky ;-) sova på hotell. Gör gött som vi säger i Göteborg!

Nästa vecka får vi lägenheten, då blir det bara att börja riva, känns overkligt att vi snart kommer bo där och inte här, men mest kommer det kännas skönt! Lite mer rum, man kommer inte behöva ta lika mycket hänsyn. Visst är det jätte roligt att planera hur man ska ha det, alla väggar i alla fum behöver tapetseras om, nya golv i alla rum förutom vardagsrummet. Badrummet ska sist men inte minst göras om också, men det få bli efter vi gjort allt annat. Funderar bara på hallen, på vad vi ska ha för tapeter/måla, lite inne på bredrandigt? Vad tycker ni?? På golvet blir det mörkt klinker i början och sen ett körsbärs aktigt trä golv...

I vardagsrummet blir det nog denna som fondvägg och så vitt....


Kommentarer
Postat av: Babette

Jag älskar din inredningsstil och jag tror att det blir supernajs! =)

2009-04-06 @ 21:56:13
URL: http://frubettys.blogg.se/
Postat av: jennika

Hej, vore jätte gulligt om du ville berätta vart du hittat denna tapet?:)

2015-03-03 @ 12:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0