Mycket heminredning i huvudet...

Det är mycket tapeter, golv, färg som snurrar runt nu när det verkligen närmar sig, vi får nycklarna på torsdag!!!

Vet inte om jag skrivit det innan men sovrummet blir vitt, med laminatgolv som ser ut som vit målad trä. Jag vill att sovrummet ska vara en lugn och vilosam plats men vi ska ha denna schablonen ovanför sängen



I gästrummet eller pysselrummet som jag kallar det, jag ska ha mina pysselsaker där inne, ska bli så skönt och roligt att kunna ha saker framme och inte behöva plocka undan allt varje gång, men där inne blir det heltäckningsmatta, känns lite mysigt! Har kollat lite på denna



Och till det blir det två väggar med grå vägg med rosa/lila och silver/blanka blomschabloner, dom två andra väggarna blir vita och de inbyggda garderoberna ska målas med högblank svart färg, tanken i alla fall något liknande. Det gick inte att kopiera bilden från Alcro men hoppas länken fungerar, det är i alla fall inspirationsmiljö nr 19 av Marie Dreiman.

http://www.alcro.se/inspiration_miljoer.aspx

Nej nu ska jag börja plocka undan lite här hemma, ska juh packa ikväll och innan det ska jag fika med underbara Jenny, imorn åker vi till Glasgow, känns helt overkligt, men jätte roligt!


Kommentarer
Postat av: Betty

Fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiint =)

Är det ok om jag oxå flyttar in ;)

2009-04-09 @ 09:58:44
URL: http://frubettys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0