Sommarplaner

Vart var hela dag på Svenska Mässan och jobbat med jobbet, det va kul att stå i montern och träffa alla häliga människor. Ska vara där på torsdag med, me like!

Jag är resberoende, vi funderar på att boka en vecka i Tunisien i september, nån som vart i Tunisien??? Jag har hört att det ska vara bra och varmt 30 grader. Min mamma suckar alltid när jag pratar om nästa resa innan vi ens gjort nästa men man måste ha framförhållning och hur underbart är det inte att ha nåt att längta efter =) Ifall det blir dålig sommar så gör det inget man har då bokat en vecka sol i alla fall =) Till sommaren blir det Finland först en vecka i Juuka, i finska karelen, nära ryska gränsen och sen en vecka i Kemi där min pappa är ifrån. Har inte vart hos mina släktingar på pappas sida sen jag va 16 år och då va vi på begravning. Känns skönt att Daniel gärna följer med, lite speciellt det här med rötter, men också längtan dit. Jag va alltid där hela sommaren när jag va lite, så när midsommar närmar sig så längtar jag så mycket och i år blir det av fast i Juli!

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0