Bubblor i magen, och det är inte gas ;-)

Jag är sådär galet lycklig, det bara bubblar inombords. Jag har nu mått bra (förutom lite fyllesjuk i söndags ;-)) många dagar i sträck och det har inte hänt på ett år, lucky me! Jag tar fortfarande inte hälsan förgivet och rädd är jag varje dag när jag vaknar, att det inte ska fortsätta. Men jag kan slappna av och njuta mer dag för dag, och för att säga det själv: jag förtjänar detta SÅ mycket, och min man, familj och vänner, som fått en glad, possitiv Hanna "tillbaka", framtidstron börjar återvända. Tror att detta kommer bli den fattigaste men lyckligaste julen ever, jag har aldrig uppskattat relationer mer. Julen är inte om pengar, den handlar om familj och vänner, tid tillsammans och lite om god mat! 

Helgen var toppen, tack underbara Emilie! I lördags var vi i Köpenhamn på dagen gick lite i affärer och drack lite vin i Nyhavn, under filtar och gasolvärmare. Sedan blev det indiskt till middag och spontanbesök på en förfest hos en kompis till Emilie och efter "lite" vin, så tyckte vi alla tre att nattclub inte var en dålig idé´;-), så några timmar på Hipp blev det, det va skönt att få komma ut och dansa, länge sedan. Tack för en toppen helg! 

   

   

här i Perth Australien träffades vi...

      

   

    

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilket härligt inlägg, blir så glad för din skull, vinden har vänt! :-)

2009-12-03 @ 11:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0