fredagsmys

...sitter i soffan med min sköna varma vetekudde, ni som inte äger någon, köp en IDAG! Den hjälper emot det mesta, mensvärk, ryggvärk, nackvärk ja jag kan hålla på så till jag rapat upp varje kroppsdel. Men tycker även att det känns skönt att värma den när man känner sig lite kall och nere, som en varm kram blir den =)

Vetebälte
Lundmyr of Sweden, Favorit, finns på massa webbshoppar, tex gymgrossiten, billigare än i affären.

Idag är jag varken ledsen eller deppig bara lite kall, vintern har hittat till Göteborg. Posten kom precis och vad trillade inte ner i min brevlåda om inte Allt om Resor, så nu ska jag mysa i soffan och kolla i min tidning och drömma mig bort.




Funderar på när vi ska ta fram granen, kanske ikväll? Brukar vänta till några dar innan julafton men Daniel jobbar måndag-onsdag så det får bli i helgen. Så varför inte idag istället för söndag? ja den som lever får se. Jag ska i alla fall mysa med min älskling, vi hann inte med mycket mys förra helgen.

Snart kommer tomten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0