gahhh...

... ska inte dricka så mycket och ofta, i lördags kväll på Torsson och innan slank det ner en del alkohol, gott va det och det va kul på konserten. Men jag skulle inte vara bakfull igår, och känner mig fortfarande sjukt trött idag =/, skyller mycket på åldern men en del på att jag faktiskt inte vart bra så länge än, då ska jag inte dricka så tätt, fy >Hanna.

Nyår next time, eller ja typ ;-)

Börjar bli sugen på att jobba och tror att jag skulle fixa att jobba lite granna =), sitter hemma på min kammare och klurar på vad och när, hur. Det är trotts allt lågkonjuktur, men jag är hoppful. Jag är så himla bra, vem vill inte ha mig ;-) anställd. Nej mamma och Daniel jag är inte lika "lat" på jobbet, där får jag betalt vett ni ;-)

Nej ska ta inta kaffe i mitt blodomlopp eller vart det nu hamnar och försöka göra något vettigt! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0