Taksam för varje dag jag får vara frisk!

Kommer säkert få sota för att jag skrev det ;-), som man säger i australien :dont jinx it!

Många tar för givet att få vara friska, en förslylning två gånger per år tar kål på dem ;-), jag hade vart glad. Jag jämför inte min hälsa med någon annans, inte det jag menar. Är uppriktigt glad för alla dagar denna våren jag får må hyffsat bra.Nej, jag är inte hypokondriker, jag har frågat min läkare flertalet gånger när jag varit sjuk igen och igen och det känns som hållt på att bli knäpp, han tycker snarare att jag ska sluta vara så envis och inse när jag inte orkar mer, inse att jag är sjuk.

Var taksamma för er hälsa och rädda om er!                                                                             

Kommentarer
Postat av: Babette

Gumman, jag har ALDRIG tvivlat på att du mår dåligt när du säger att du gör det, hoppas du verkligen vet detta!

Jag tänker ofta på dig och känner med dig, har lite svårt ( tror att många andra oxå har det ) att föreställa mig hur du har det och hur det är att vara sjuk så ofta.

Precis som du skriver så är man ju hemskt gnällig när man väl blir sjuk ;)



Hoppas du får många friska dagar i sommar och att vi snart få lite värmre och sol på oss =)



KRAMIS

2009-06-11 @ 18:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0