Ex på middag!

Vem hade trott att man kan bjuda över exet till sig och sin nya pojkväns lya! Självklart har jag alltid hoppats att man kan fortsätta ha en bra relation efter man gjort slut men detta är över förväntan och det gör mig så lycklig! Efter jobbet idag kom Mikael över på "snabbmiddag" han skulle iväg på fotbollsträning. Men det va skönt att han kom förbi för jag gillar hans sällskap men också för att jag är så dålig på att laga mat till bara mig själv...

Daniel och Mikael gillar varandra med, lyckos mig! =) Tror att det funkat så bra för att det gått en ganska lång period mellan min relation med Mikael och tills jag blev tillsammans med Daniel. Den dan Mikael träffar sin prinsessa hoppas jag att hon inte kommer ha något emot att träffa på mig ibland.

Man måste våga lita på och respektera varandra! =)



 

Juh mer och fler vi älskar desto bättre!!!


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har visst inte hängt med i svängarna men nu vet jag att det kan vara läge att kika in här då och då, diggar verkligen att du har börjat blogga igen!

Vad kul att du fick lite middagssällskap igår, toppen att det funkar så bra för er alla tre =)

Idag har målaren fixat färdigt sovrummet, jag hade nog lite för höga tankar om tapeterna innan men det är såå mycket finare och fräschare nu, gött mos!

Ha det sköj på jobbet imorn, puss!

2009-03-31 @ 21:13:19
Postat av: Hemlige Arne

Pssst! Jennys dator verkar sudda ut namn ibland...

2009-03-31 @ 21:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0