Skön långhelg!

Har varit riktigt skönt att inte ha massa planerat denna helgen, i fredags städade jag och tvättade typ hela dagen, mannen va på jobbet, på kvällen hade vi trevligt Jenny och Sebbe besök!

Igår trodde vi inte det skulle vara så fint väder som det blev, hört att det ska var sådär väder hela helgen, men vi tog en tur till stan köpte presenter till ett kalas vi ska på i eftermiddag, barnkalas, Daniels kusinbarn. Vid 15.30 sprang jag på ett par skor jag bara ville ha, men dom hade bara provskorna kvar i affären och dom va jätte fula. Men dom fanns på Kungsmässan i Kungsbacka, så snabbt hem och hämta bilen, ringa mamma fråga om vi kan komma till Onsala, mammas särbo bor där. Kungsmässan stängde 17.00, mamma ringer igen moster och hennes man vill åka med, vi hämtar upp dom i Mölndal och sen ner till Kungsbacka och jag fick mina skor! =)

Sedan blev det grillat och trevligt sällskap i Onsala och när vi kom hem såg vi en halv film (såg resten idag) och sedan va det sova! Skönt att kunna vara spontan tycker jag. Vad som händer förutom barnkalas får vi se.

Lots of löv!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för en trevlig fredagskväll! Men oj vad sömnig jag var där på hemresan :P

Låter som att ni hade en skön helg då. Gött att du fick tag i skorna du hade spanat in, lite nyfiken på vad för sorts?

Love you too!

2009-05-26 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0