stökiga söndag

Helgen har gått fort som vanligt, fast det va en extra dag =)!

Lördags vaknade jag, gick upp (09:00) och åt frukost och gick och la mig igen, hade ont i hela kroppen och kände mig helt utslagen, då hade jag ändå somna framför en film klockan 22.00 kvällen innan. Kände mig jätte trött hela dagen och hade ont i varje liten led.

Varit lite piggare idag, men haft ont halsen, men jag har packat och packat, tråkigt som attan men måste göras...

Så här ser det ut hemma hos oss just nu! 



 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ojdå, förstår att ni har en tuff vecka framför er... mycket grejer på liten yta. Hoppas att du håller dig frisk nu och slit inte ut dig alldeles! Tänk på att det finns ett liv efter flytten också ;-)

Hade varit såå kul om ni hann/orkade komma en stund på lördag men annars tar vi och ses en annan dag. Pussar!

2009-05-03 @ 22:51:39
Postat av: Therese

Det där packtillståndet är det jobbigaste som finns. Man vill slänga ner allt men det går inte och resultatet blir att det ser halvfärdigt ut och är stökigt.

2009-05-04 @ 09:23:27
URL: http://theresemedmera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0