att jag aldrig lär mig...

... snart har det gått en vecka som jag kännt mig hyffsat frisk =), nytt rekord. Men vad gör Hanna? Jo hon ska rota fram julgardiner, stryka, tvätta, städa, plocka, träffa vänner och helst på en och samma gång. Underbart att känna att orken, lusten och enegin är på G, men nu är jag helt slut. Hoppas att inte helgen blir "förstörd" pga av detta. Vi ska ner till Malmö, hälsa på underbara Emilie. På lördag om det är hyffsat väder så ska vi ta tåget över till Köpenhamn, mys, mys.

Nej nu ska jag hämta tvätten, sen ska jag duscha och ta mig hem till min favvo kusin vitamin, Elise!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, att du aldrig lär dig... Men älskar dig ändå vännen!

Ha en toppenhelg i Malmö och Köpenhamn!

2009-11-26 @ 18:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0