Duktiga mig...

... jag har inte ätit onyttigheter på två veckor, på veckodagarna. Man får börja med det lilla i det stora. Men idag är det fredag och helgen närmar sig med stormsteg, så idag blir det lite färdgodis i bilen ner till Malmö. Planen är dock att försöka hålla igen på helgerna med och inte bara trycka i sig bara för att man "får". Det sköna är att när jag verkligen bestämt mig så är det inte så svårt och då har ändå haft lingonveckan under tiden. Det kanske inte låter så jobbigt för er som redan är nyttiga, men det har blivit en dålig vana/beroende efter vart hemma, dag efter dag och då få unna sig nåt gott på kvällen. Men nu går vi med mysteg emot lite bättre vanor.

Trevlig Helg!!! 

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0